رپورتاژ آگهی واژه ای است که این روزها در فضای مجازی زیاد با آن برخورد داشته اید،به راستی رپورتاژآگهی چیست ؟ با روان مارکت((ravanmarket.ir همراه باشید .
حتماٌ برای شما هم اتفاق افتاده است که درون بعضی سایت ها مقاله ای از معرفی محصولی از شرکتی را مشاهده کردید که درون آن مقاله چند لینک به سایت مقصد تعبیه شده است در واقع این مدل لینک سازی که یکی از روش های سئو خارجی یا off page seo هم هست رپورتاژ آگهی گفته می شود. رپورتاژ آگهی مقاله ای است که در دیگر سایت ها منتشر می کنید که بسیار شبیه محتوای خبری است ولی خبری که متن آن از قبل توسط شما آماده شده است و با پرداخت هزینه ای به مدیر سایتی مطلب شما درون آن وبسایت منتشر می شود. نکته ی مثبتی که در رپورتاژ آگهی وجود دارد این است که هنگامی که کاربر آن را مطالعه می کند متوجه تبلیغاتی بودن آن نمی شوند و معمولا ٌاین مدل مطالب تا پایان آن خوانده می شود.
رپورتاژ آگهی چه تاثیری در سئو سایت دارد؟
همانطور که قبلاٌ گفته شد رپورتاژ آگهی بهترین نوع لینک سازی است به این علت که این گونه لینک ها از سایت هایی با دامین آتوریتی بالا گرفته می شود و به خصوص اگر سرعت ایندکس سایت هایی که از آن ها رپورتاژ آگهی می گیرید بالا باشد قطعاٌ آگهی شما هم سریعتر توسط گوگل کرال می شود.
دریافت
حجم: 56.8 کیلوبایت
اما نکته ی قابل توجهی که در بحث رپورتاژ آگهی باید به آن توجه کرد این است که خود ماهیت رپورتاژ آگهی هیچ تاثیری در سئو سایت ندارد صرفا متنی است که در وبسایتی منتشر می شود اما قدرت بک لینک های موجود در متن آگهی و اعتباری که از سایت مبداء برای سایت مقصد گرفته می شود به شدت در بهبود وضعیت سئو سایت تاثیر دارد و علاوه بر آن مشتریان بالقوه ای که درون این سایت ها وجود دارد می توانند به مشتری بالفعل شما تبدیل شود و از خدمات و محصولات شمانیزاستفاده کند. نکته ی دیگر اعتباری است که با حداقل هزینه برای برند شما به وجود می آید.
برای موفقیت کسب و کار خود در فضای وب با روان مارکت در ارتباط باشید .
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.