امبد Embed یعنی چه؟ :: مشاوره دیجیتال مارکتینگ | برند سازی در حوزه سلامت

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | برند سازی در حوزه سلامت

امیر عباس رحیمی |مشاور دیجیتال مارکتینگ| برند سازی در روانشناسی و پزشکی

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | برند سازی در حوزه سلامت

امیر عباس رحیمی |مشاور دیجیتال مارکتینگ| برند سازی در روانشناسی و پزشکی

صاحبان کسب و کار در هرزمینه ای ،با استفاده از دیجیتال مارکتیگ برمبنای متد وشیوه های علمی روز دنیا می توانید به توسعه کسب و کارها ، کسب جایگاه بهتر و حضور پررنگ تر در بازار نسبت به رقبا ،دریافت سهم ذهن بالاتری از مشتریان وتقویت برند با هدف گذاری و تدوین استراتژی به صورت کاملا موثر دست یافت . قدم اول برای یافتن راه کاری قابل اعتماد جهت افزایش بازدهی اقتصادی شرکت شما دریافت خدمات مشاوره کسب و کار می باشد.

شما می توانید برای موفقیت در این مسیرحضور مشاور دیجیتال مارکتینگ را در کنار خود حس کنید .
فقط با یک تماس به :
مشاوره دیجیتال مارکتینگ:
امیر عباس رحیمی
کارشناس ارشد روانشناسی و مشاور دیجیتال مارکتینگ

شماره تماس:

09190742124

راه های دیگر تماس با امیر عباس رحیمی

www.myss.ir/ravanmarket

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

سوال :امبد Embed یعنی چه؟

روان مارکت  می گوید:خودِ کلمه‌ی  امبد Embed به معنای جاسازی کردن و جا دادن است. اما در دنیای تکنولوژیو فن آوری، کلمه Embed استفاده های تخصصی متنوعی پیدا کرده و  ممکن است در هر جا معانی معانی متفاوتی داشته باشد.

جا دادن یک کد یا یک فایل داخل یک فایل دیگران

یکی از معانی Embed این است که شما یک کد یا فایل را در داخل فایلی دیگر جاسازی کنید. مثلاً یک برنامه‌نویس، به جای این‌که از داخل برنامه‌‌اش، یک کد یا زیربرنامه‌ی دیگر را در بیرون از فضای خود فراخوانی کند، آن کد را مستقیماً داخل برنامه‌ی خودش قرار دهد، می‌گوید که کد را Embed کرده است.

اما نیازنیست حتماً برنامه‌نویس باشید تا با Embed کردن سر و کار پیدا کنید. اگر با پاورپوینت کار کرده باشید، کاربرد دیگر Embed کردن را هم می‌دانید و آن جاسازی فونت‌ها داخل فایل ارائه است.

با توجه به این‌که ممکن است اسلایدهایتان روی کامپیوتری نمایش داده شود که فونت‌های شما را ندارد، با Embed کردن، فونت را داخل فایل جاسازی می‌کنید و فایل را در اختیار هر کس که قرار دهید، به فونت‌های شما هم دسترسی خواهد داشت و اسلایدهایتان به همان شکل اصلی که مد نظر شماست، نمایش داده خواهد شد (اصطلاحاً فونت‌هایش به هم نخواهد ریخت).

قرار دادن فیلم، کلیپ صوتی یا سایر فایل‌ها داخل یک صفحه‌ی وب

اصطلاح کد Embed را در جاهای دیگری هم می‌بینید.

مثلاً اگر بخواهید یک کلیپ آپارات یا ویدئویی در سایت تد را داخل پست وبلاگ یا وب‌سایت خود قرار دهید، با استفاده از Embed کردن، دیگر مجبور نیستید آن کلیپ را دانلود کرده و دوباره روی هاست خود، Upload کنید (طبیعتاً بار ترافیکی تماشای کلیپ را هم، تحمل نخواهید کرد).

در آپارات زیر هر کلیپ، دکمه‌ی بیشتر قرار دارد و اگر روی آن کلیک کنید، کد Embed (که باید در سایت خود قرار دهید) نمایش داده می‌شود:

کاربرد کد Embed

البته بسته به نرم افزاری که استفاده می‌کنید، محل پیشنهاد کد Embed فرق می‌کند. اما معمولاً با کمی جستجو به سادگی می‌توانید آن را پیدا کنید.

 

 

 

  • ۹۸/۰۸/۱۵
  • مشاوره بازاریابی و برندینگ در روانشناسی| بازار یابی درحوزه روانشناسی و پزشکی

Embed

آپلود فایل

امبد یعنی چه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.