کارت ویزیت،تبلیغ موثر :: مشاوره دیجیتال مارکتینگ | برند سازی در حوزه سلامت

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | برند سازی در حوزه سلامت

امیر عباس رحیمی |مشاور دیجیتال مارکتینگ| برند سازی در روانشناسی و پزشکی

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | برند سازی در حوزه سلامت

امیر عباس رحیمی |مشاور دیجیتال مارکتینگ| برند سازی در روانشناسی و پزشکی

صاحبان کسب و کار در هرزمینه ای ،با استفاده از دیجیتال مارکتیگ برمبنای متد وشیوه های علمی روز دنیا می توانید به توسعه کسب و کارها ، کسب جایگاه بهتر و حضور پررنگ تر در بازار نسبت به رقبا ،دریافت سهم ذهن بالاتری از مشتریان وتقویت برند با هدف گذاری و تدوین استراتژی به صورت کاملا موثر دست یافت . قدم اول برای یافتن راه کاری قابل اعتماد جهت افزایش بازدهی اقتصادی شرکت شما دریافت خدمات مشاوره کسب و کار می باشد.

شما می توانید برای موفقیت در این مسیرحضور مشاور دیجیتال مارکتینگ را در کنار خود حس کنید .
فقط با یک تماس به :
مشاوره دیجیتال مارکتینگ:
امیر عباس رحیمی
کارشناس ارشد روانشناسی و مشاور دیجیتال مارکتینگ

شماره تماس:

09190742124

راه های دیگر تماس با امیر عباس رحیمی

www.myss.ir/ravanmarket

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

می دانید ،کارت ویزیت یکی از موثرترین و ارزان ترین ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی به شمار می رود. کارت ویزیت اطلاعات یک شخص یا شرکت را به ساده ترین شکل در اختیار مخاطبان قرار می دهد. این اطلاعات می تواند شامل نشانی، روش های تماس با صاحب کارت و گاه خدماتی که صاحب کارت ارائه می کند و حتی می تواند یک شعار تبلیغاتی باشد

.

چرا باید کارت ویزیت داشته باشیم ؟

کارت ویزیت اگر به خوبی و خلاقلانه توسط تیم روان مارکت طراحی شده باشد می تواند فرصت های شغلی جدیدی را برای شما فراهم کند. تبلیغات صحیح باعث رشد و گسترش تجارت شما خواهد شد. کارت ویزیت نشانه شخصیت حرفه ای و اجتماعی محسوب می شود، طراحی حرفه ای  توسط روان مارکت و منحصر به فرد و با کیفیت کارت ویزیت می تواند سهم به سزایی در امر بازاریابی و رقابت داشته باشد. کارت ویزیت خوب می تواند می تواند در حافظه مخاطب ثبت شود.

دریافت

سایز کارت ویزیت:

 استاندارد کارت ویزیت  9*5 سانتی متر می باشد، ولی قطع کارت های ویزیت در ایران کمی متفاوت می باشد.

روشهای چاپ کارت ویزیت در ایران

تکنیک های فعلی چاپ را می توان به دو دسته کلی تقسیم کرد : چاپ  افست و چاپ دیجیتال

چاپ افست : معمول ترین روش چاپ در ایران است این روش یکی از بهترین و ارزان ترین روش های چاپ در تیراژ بالا امی باشد. هنگامی که شما کاری را به چاپخانه تحویل می دهید، از این روش برای چاپ استفاده می شود. نکته بسیار مهم این است که شما باید در انتخاب رنگ ها خیلی دقت کنید ،زیرا در هنگام چاپ رنگ ها تغییر خواهند نمود و در صورت عدم دقت این تفاوت خیلی زیاد خواهد شد .

چاپ دیجیتال :در این روش از تکنیک های مشابه پر ینترهای رومیزی استفاده می شود. حسن این روش سرعت بالا، کیفیت بالا و چاپ در تیراژ پایین است. البته هزینه چاپ دیجیتال نسبت به افست بیشتر است . رنگ ها در چاپ دیجیتال به رنگ های مانیتور نزدیک تر هستند.

دریافت

جنس کارت ویزیت :

مقوا هایی که در بازار چاپ  ایرا ن موجود هستند، به دو دسته300 و250 گرمی تقسیم می شود، که به علت مقرون به صرفه بودن از نوع 250 گرمی بیشتر استفاده می شود .

  1. سلفون مات(مقوای ساده+ یک لایه سلفون مات): سلفون مات انواع مختلفی دارد و برای کارهای که گرافیک بالایی دارند مناسب است، البته کمی کار مات به نظر می رسد .
  2. سلفون براق(مقوای ساده +یک لایه سلفون براق):به دلیل براق بودن شفافیت کار را بالا می برد و برای کارهای با گرافیک معمولی مناسب است .
  3. گلاسه:این نوع به دلیل قیمت مناسب مورد استفاده قرار می گیرد و برای کارهایی مناسب است که بیشترین قسمت آن را متن تشکیل میدهد .
  4. گلاسه یووی (گلاسه با ترکیب شیمیایی):یک نوع ماده شیمیایی است که بعد از چاپ کارت ویزیت بر روی مقوای ساده توسط این ماده شیمیایی روکش دار می شود.
  5. کتان: سطح این نوع مقوا از خطوط الیاف دار تشکیل شده است. این نوع مقوا برای کار های گرافیکی مناسب نیست. اما برای کارهایی که از آرم و متن تشکیل شده اندمناسب هستند . معمولاٌ شرکت های بزرگ و تجاری از این نوع کارت استفاده می کنند. در این نوع چاپ یا از همان ابتدا چاپ بر روی مقوای طرح دارد انجام می شود یا بعد از چاپ مقوا طرح دارد می شود .
  6. سوسماری یا کارت چرمی: در این نوع چاپ بعد از عملیات چاپ یک روکش فلزی آلومینیومی نازک بر روی کارت کشیده می شود که این کار کیفیت و طول عمر کارت را افزایش می دهد .
  7. کارت pvc :این نوع کارت از جنس پلاستیک پلیمر می باشدو معمولاٌ برای چاپ کارت های اعتباری مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع کارت ویزیت ضد آب و بسیار مقاوم است و در ضخامت های متفاوت (500 میکرون- 760 میکرون) ارائه می شود.

اگر نیاز به آنالیز سایت  دارید  می توانید از مشاورین ما کمک بگیرید 

  1. کارت لمینت: این نوع کارت، مقوا با پوششی به نام لمینت روکش می شود  که گاهی ضخامت این روکش در حد ضخامت خود مقوا است، معمولاٌ کارت های اینترنت از این جنس هستند .
  2. کارت ویزیت شیشه ای: این نوع کارت ویزیت طلق مانند است و به علت شفافیت به شیشه ای معروف است و در دو نوع مات و براق عرضه می شود، برخی از ویژگی های این نوع کارت ویزیت عبارتند از :ضد آب، نشکن،رنگ ثابت و سایز استاندارد.
  3. کارت های دورگرد :بعد از چاپ کارت ویزیت عمل برش بر روی کارت ویزیت انجام می گیرد ، این عمل هزینه را افزایش می دهد. ادامه دارد ....

منبع: تلخیص از کتاب کلید طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ. علی حیدری

تنظیم: امیر عباس رحیمی مشاور دیجیتال مارکتینگ و روانشناس

 

 

 

 

  • ۹۸/۰۸/۱۴
  • مشاوره بازاریابی و برندینگ در روانشناسی| بازار یابی درحوزه روانشناسی و پزشکی

VCard

effective advertising

آنالیز سایت روانشناسی

برند سازی روانشناسی

روان مارکت

شیوه بازار یابی

طراحی سایت روانشناسی

طراحی کارت ویزیت

ویزیت

کارت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.