برند سازی دیجیتال مارکتینگ :: مشاوره دیجیتال مارکتینگ | برند سازی در حوزه سلامت

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | برند سازی در حوزه سلامت

امیر عباس رحیمی |مشاور دیجیتال مارکتینگ| برند سازی در روانشناسی و پزشکی

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | برند سازی در حوزه سلامت

امیر عباس رحیمی |مشاور دیجیتال مارکتینگ| برند سازی در روانشناسی و پزشکی

صاحبان کسب و کار در هرزمینه ای ،با استفاده از دیجیتال مارکتیگ برمبنای متد وشیوه های علمی روز دنیا می توانید به توسعه کسب و کارها ، کسب جایگاه بهتر و حضور پررنگ تر در بازار نسبت به رقبا ،دریافت سهم ذهن بالاتری از مشتریان وتقویت برند با هدف گذاری و تدوین استراتژی به صورت کاملا موثر دست یافت . قدم اول برای یافتن راه کاری قابل اعتماد جهت افزایش بازدهی اقتصادی شرکت شما دریافت خدمات مشاوره کسب و کار می باشد.

شما می توانید برای موفقیت در این مسیرحضور مشاور دیجیتال مارکتینگ را در کنار خود حس کنید .
فقط با یک تماس به :
مشاوره دیجیتال مارکتینگ:
امیر عباس رحیمی
کارشناس ارشد روانشناسی و مشاور دیجیتال مارکتینگ

شماره تماس:

09190742124

راه های دیگر تماس با امیر عباس رحیمی

www.myss.ir/ravanmarket

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

مشاغل و کسب وکار ها برای این که بتوانند سهم بیشتری را در فروش خدمات و محصولات از میان رقبا کسب کنند، فعالیت‌های زیادی انجام می‌دهند. یکی ازاین نوع فعالیت‌ها، برند سازی است

 در یک فعالیت برندینگ تیم‌های بازاریابی سعی می‌کنند تا همواره تجربه مشتری نسبت به برند خود را به یک تجربه مثبت تبدیل کنند و در نهایت برند خود را با خاطرات خوب در ذهن مخاطبانشان ماندگار کنند.

حال تصور کنید تمامی این فعالیت‌ها در دنیای دیجیتال رخ دهد. در این زمان است که می‌توان گفت برندسازی از طریق دنیای دیجیتال انجام شده است که به صورت خلاصه به این اقدامات، دیجیتال برندینگ (digital-branding) می‌گویند.

اغلب اوقات یک موضوع در این تعریف برای مخاطب نا مفهوم است و آن عبارتِ “دنیای دیجیتال” است!!

قبل از اینکه دنیای دیجیتال در برندسازی دیجیتالی را توضیح دهیم بهتر است این نکته را یاد آوری کنیم که صرفاً کسب‌وکارهای آنلاین نیستند که می‌توانند برای خود برندسازی آنلاین یا دیجیتال کنند! یعنی حتی کلینیک های روانشناسی و پزشکی نیز می توانند برای برندینگ خود از دیجیتال برندینگ استفاده کند.

برند سازی دیجیتال مارکتینگ

منظور از دنیای دیجیتال چیست؟

باید بدانید که منظور از دنیای دیجیتال، تمامی ابزارهای دیجیتال است. یعنی علاوه بر:

  • وب سایت‌ها
  • شبکه‌های اجتماعی
  • وبلاگ‌ها
  • ایمیل‌ها
  • و

تلویزیون دیجیتالی منزل شما و حتی بنر دیجیتالی که در سطح شهر مشاهده می‌کنید نیز در پیکره این دنیا دسته‌بندی می‌شوند. پس در فعالیت‌های دیجیتال برندینگ، از تمامی این ابزارها استفاده می‌شود و نمی‌توان آنها را صرفا به دنیای مجازی محدود کرد.

در نتیجه زمانی که کفش ملی برای افزایش برندینگ خود، با استفاده از فلان بازیگر مشهور سینما، در تلویزیون‌های سیاه و سفید تبلیغات می‌کرد، در حال استفاده از دیجیتال برندینگ بوده است.

اجزای برند سازی دیجیتال چیست؟

اجزای برند چیست؟

برای برندسازی در دنیای آنلاین و دیجیتال، از چه ابزارهایی استفاده می نماییم؟ در ادامه  روان مارکت ،کارشناس دیجیتالمارکتینگ و برند سازی در حوزه  سلامت ،معروفترین و معتبرترین روش‌های انجام دیجیتال برندینگ را به شما معرفی می‌کنیم:

سئو و بهینه سازی سایت

سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است (رقابت بر کلمات کلیدی مختلف در صفحات جستجو). سئو یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است که قویاً می‌توان از آن در جهت دیجیتال برندینگ نیز استفاده کرد. البته گاهاً و در برخی از زمینه‌های کاری، انجام این فعالیت کمی زمانبر و هزینه‌بر می‌شود اما کسب‌و‌کار‌های بزرگ با توجه به بازده بالای آن، هزینه‌های مالی و زمانی آن را متقبل می‌شوند.

 

بیشتر بدانید:دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا یکی از مهم‌ترین روش‌های برندسازی دیجیتال است. این علم یکی از پایه‌های بازاریابی درونگرا یا این باند (in-bound) می‌باشد. در این روشِ بازاریابی، جایگاه مشتری و فروشنده با یکدیگر عوض می‌شود و مشتری به دنبال فروشنده، صفحات دنیای مجازی را زیر و رو می‌کند. در شرکت‌های بزرگ داخلی و خارجی که به صورت آنلاین فعالیت دارند، همواره قسمتی از بودجه به تولید محتوا و بازاریابی آن اختصاص پیدا می‌کند.

بازاریابی محتوا را اغلب در کنار سئو و شبکه‌های اجتماعی مشاهده می‌کنیم.

ایمیل مارکتینگ

بر خلاف نظر اغلب افراد، ایمیل مارکتینگ هنوز هم بازخورد بسیار بالایی را برای کسب‌و‌کارهای آنلاین دارد. از ایمیل مارکتینگ می‌توان در جهت بهبود وضعیت برندینگ نیز استفاده کرد. اگر این فعالیت با خلاقیت مناسبی همراه باشد بازخورد بسیار خوبی در میان دیگر ابزارها و روش‌های دیجیتال برندینگ دارد.

سوشال (شبکه‌های اجتماعی)

 

قسمت اعظمی از دیجیتال برندینگ در زمان حال، به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی گره خورده است. این ابزار پتانسیل بسیار بالایی در برندسازی و البته فروش مستقیم و بازاریابی دارد که همواره کسب‌و‌کارهای کوچک و بزرگ را مجاب به فعالیت در آن می‌کند.

البته فعالیت در دنیای سوشال، نیاز به تخصص دارد و اینکه صرفاً چند تصویر و ویدیو از پشت صحنه فعالیت های خود در این شبکه منتشر کنیم، مطمئنا کمکی به برندسازی ما نمی کند و حتی میتواند با نشان دادن ما به عنوان یک مجموعه غیر حرفه ای و تازه کار، باعث برندینگ منفی شود.

تبلیغات دیجیتال

استفاده از تمامی ابزارهای دیجیتال در جهت برندسازی را می‌توان دیجیتال برندینگ دانست. گاهاً برخی از کسب‌و‌کار‌ها به جای فعالیت زمان بر، روی ابزارها گفته شده، با استفاده از هزینه برای تبلیغات، در زمان کمتری به هدف خود می‌رسند. به طور مثال تبلیغات در پیج اینستاگرام یک فرد تأثیرگذار، تبلیغات در تلویزیون، تبلیغات متنی در سایت‌های مختلف (رپورتاژ) و… تماما می‌توانند به عنوان یک راهکار در جهت افزایش برندینگ به صورت دیجیتال استفاده شود.

علاوه بر روش‌های گفته شده، راه‌های دیگری نیز می‌تواند برای دیجیتال برندینگ در دنیای دیجیتالی مورد استفاده قرار بگیرد که از جمله آنها می‌توان به موارد پایین اشاره کرد:

  • استفاده از وبلاگ
  • استفاده از بازاریابی ویروسی
  • بازاریابی رویداد
  • روابط عمومی
  • و

. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

  • ۹۸/۰۹/۲۵
  • مشاوره بازاریابی و برندینگ در روانشناسی| بازار یابی درحوزه روانشناسی و پزشکی

Digital Marketing Branding

برند سازی دیجیتال

برند سازی روانشناسی

بیهنه سازی سایت

سئو سایت روانشناسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.