دوره طراحی سایت با وردپرس :: مشاوره دیجیتال مارکتینگ | برند سازی در حوزه سلامت

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | برند سازی در حوزه سلامت

امیر عباس رحیمی |مشاور دیجیتال مارکتینگ| برند سازی در روانشناسی و پزشکی

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | برند سازی در حوزه سلامت

امیر عباس رحیمی |مشاور دیجیتال مارکتینگ| برند سازی در روانشناسی و پزشکی

صاحبان کسب و کار در هرزمینه ای ،با استفاده از دیجیتال مارکتیگ برمبنای متد وشیوه های علمی روز دنیا می توانید به توسعه کسب و کارها ، کسب جایگاه بهتر و حضور پررنگ تر در بازار نسبت به رقبا ،دریافت سهم ذهن بالاتری از مشتریان وتقویت برند با هدف گذاری و تدوین استراتژی به صورت کاملا موثر دست یافت . قدم اول برای یافتن راه کاری قابل اعتماد جهت افزایش بازدهی اقتصادی شرکت شما دریافت خدمات مشاوره کسب و کار می باشد.

شما می توانید برای موفقیت در این مسیرحضور مشاور دیجیتال مارکتینگ را در کنار خود حس کنید .
فقط با یک تماس به :
مشاوره دیجیتال مارکتینگ:
امیر عباس رحیمی
کارشناس ارشد روانشناسی و مشاور دیجیتال مارکتینگ

شماره تماس:

09190742124

راه های دیگر تماس با امیر عباس رحیمی

www.myss.ir/ravanmarket

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

اگر دوست دارید طراحی سایت را  یاد بگیرید پیششنهاد روان مارکت این است که اینن مقاله را تا انتها دنبال کنید  ما برای شما پیشنهاد خوبی داریم

همان طور که بهتر می دانید به دلیل  ویروس منحوس کرونا  و  تاثیراتی که بر کسب و کار ها گذاشته است ،خیلی از کسب  کار ها وارد فضای مجازی می شود پیشنهاد روان مارکت  ،مشاور دیجیتال مارکتینگ و برند سازی در حوزه روانشناسی این است که خودتان طراحی سایت بسیار آسان ورد پرس را یاد بگیرید و برای خودتان سایت  راه اندازی نمایید .

 

اما در دنیایی زندگی می‌کنیم که رشد اینترنت و استفاده از گوشی‌های هوشمند و آشنایی با فضای مجازی، از علاقه‌مندی‌ها و نیازهای امروزه است؛ و این امر باعث رشد روزافزون سایت‌ها و خدمات فروش آنلاین گردیده است.

دوره طراحی سایت با وردپرس
دوره طراحی سایت با وردپرس

امیر عباس رحیمی روانشناس و  مشاور دیجیتال مارکتینگ،اگر می‌خواهید طراح سایت شوید باید در یک دوره طراحی سایت با وردپرس شرکت کنید.

شرکت‌های موفقی در این زمینه وجود دارند که درآمد پرسودی از طریق یک سایت دارند. همچنین فروشگاه‌هایی وجود دارند که در کنار کسب‌وکار سنتی خود از یک سایت معتبر برای فروش آنلاین نیز استفاده می‌کنند. حال برای داشتن این نوع از کسب‌وکار پرسود شما یا نیاز به داشتن علم این کار رادارید، و یا با پرداخت هزینه زیاد از طراحان سایت کمک بگیرید.

 

دوره طراحی سایت با وردپرس

امروزه سایت‌های زیادی هستند که به سبکی زیبا طراحی شده و درآمد بالایی دارند. مثلاً وب‌سایت دیجی‌کالا را می‌بینیم که از یک فروشگاه زنجیره‌ای هم فراگیرتر شد و سود و حتی مشتریان بیشتری هم دارد. حالا شاید شما بگویید رسیدن به دیجی کالا خیلی رؤیایی است. اما جالب است که بگویم فروشگاه کفشی را در قشم دیدم که می‌گفت ۹۰ درصد فروش روزانه‌اش از طریق فروش آنلاین بوده. خب برای دست‌یابی به این بستر پرسود لازم است که شما یا علم این کار را داشته باشید؛ یا هزینه‌ای کنید تا طراحان سایت برای شما سایتی را طراحی کنند.

طراحی سایت، فقط طراحی ظاهری نیست!

بسیاری از طراحان سایت بر این باورند که طراحی سایت تنها در ساخت سایت‌های جذاب و زیبا خلاصه می‌شود. اما در حقیقت طراحی سایت چیزی فراتر از طراحی ظاهر آن است. برای طراحی سایتی مطلوب، عوامل زیادی ازجمله ساختار سایت، کاربردپذیری، خوانایی، عملکرد و… تأثیرگذار هستند. امروزه تمام وبمستران و مدیران سایت‌های حرفه‌ای و به‌روز به دنبال اجرای سایت‌های باکیفیت و پاسخگو هستند.

طراحی و اجرای سایت برای کسب‌وکار، تنها به این معنی نیست که یک برنامه‌نویس و یا متخصص سایتی را برای ما طراحی کند. امروزه روش‌های متفاوتی از طراحی سایت در بازار و سایت‌های مربوطه وجود دارد، و تنها با آموزش‌های کافی و حرفه‌ای می‌توانیم خودمان طراح سایت خود باشیم.

ازاین‌رو برخی از طراحان قالب‌های حرفه‌ای و سایت‌های به‌روز جهان تلاش می‌کنند تا روش‌های آسان‌تر و کاربردی‌تری برای اجرای یک سایت ارائه دهند. مانند قالب‌های حرفه‌ای که اکثر سایت‌های حرفه‌ای دنیا از آن‌ها استفاده می‌کنند. هنگامی‌که کلمه طراحی وب‌سایت به گوش ما می‌خورد؛ اولین مسئله‌ای که به ذهن ما خطور می‌کند رنگ‌بندی، جذابیت و طراحی زیبای صفحات سایت است. اما توجه کنید که این تمام‌کار نیست.

برخی از افراد طراحی سایت را به‌عنوان یک اثر هنری می‌شناسند. باید توجه داشت که یک سایت، ارائه محصولات و خدمات به‌صورت دیجیتالی است؛ که در آن قالب، کد نویسی و ساختار سایت امری اساسی و مهم به شمار می‌آید. بر همین اساس، طراحی وب‌سایت موضوعی فراتر از طراحی ظاهر آن است زیرا یک طراحی مناسب و ایده آل ساختار، کارایی و قابلیت‌های یک وب‌سایت را رقم می‌زند.

دوره آموزش طراحی قالب وردپرس

امیر عباس رحیمی روانشناس و  مشاور دیجیتال مارکتینگ،اما چرا تأکید کاری ما در بستر آماده‌ای مانند وردپرس است؟ خب جواب ساده است. شما برای خرید خودرو و رانندگی کردن، به سراغ این کار نمی‌روید که تک‌تک وسایل را مثل موتور، چرخ، دنده را بخرید و مونتاژ کنید و بعد تازه بخواهید رانندگی کنید. وردپرس هم به همین صورت عمل کرده است، به این طریق که شما را از دردسرهای اولیه ساخت سیستم مدیریت محتوا نجات داده؛ و فقط لازم است با یادگیری طراحی قالب HTML و CSS و علم کار با وردپرس با کمک ما در این جاده همواری که CMS فراهم کرده است، در این مسیر برانید و ویراژ دهید.

وردپرس به‌گونه‌ای عمل کرده که شما را از دردسرهای اولیه ساخت سیستم مدیریت محتوا نجات داده است. فقط با یادگیری طراحی قالب Html، CSS و علم کار با وردپرس در این جاده همواری که CMS فراهم کرده با یک خودرو از قبل آماده‌شده برانید. درگذشته نه‌چندان دور میهن وردپرس با برگزاری دوره‌های حضوری طراحی سایت آغاز به‌کار کرد؛ و افراد علاقه‌مند و خاص خودش را می‌طلبید.

قالب یا همان ساختار کلی یک سایت از عوامل بسیار مهم در طراحی سایت است. انتخاب زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف مانند PHP، CSS، HTML و نظیر این‌ها و قالب‌های آماده هرکدام معایب و مزایای زیادی دارند؛ که بنا بر سلیقه و نظر طراح آن و هدفی که از طراحی سایت دنبال می‌کند می‌تواند متفاوت باشد. البته این موضوع در بهینه‌سازی سایت نیز بی‌تأثیر نخواهد بود.

 

چرا دوره طراحی سایت با وردپرس به شما پیشنهاد می‌شود؟

امروزه برای هر کسب‌وکاری که ما داریم، به‌شدت احساس نیاز می‌شود که یک وب‌سایت داشته باشیم. برای داشتن یک وب‌سایت، وردپرس یکی از بهترین گزینه‌ها است. که با توجه به حجم مطالب آموزشی، یادگیری آن بسیار آسان است. البته برای متفاوت بودن سایتمان و همچنین زیباسازی آن باید از قالب‌های وردپرسی استفاده کرد. گروهی از قالب‌های وردپرسی، قالب‌های اختصاصی هستند که بهترین گزینه برای طراحی سایت‌های سفارشی هستند؛ یا برای زمانی که ما می‌خواهیم سایتی را از پایه طراحی کنیم مناسب می‌باشند. در این دوره ما به آموزش طراحی سایت از ۰ تا ۱۰۰ پرداخته‌ایم.

هنگامی‌که بخواهید یک سایت تأثیرگذار و کاربردی طراحی کنید؛ احتیاج دارید که زبان‌های برنامه‌نویسی زیادی را آموزش ببینید. این زبان‌های برنامه‌نویسی شامل HTML، CSS، JavaScript و… هستند؛ که ایجاد به‌روزرسانی و یا تغییرات را امکان‌پذیر می‌کنند. به هنگام استفاده از قالب‌های آماده، ایجاد تغییرات می‌تواند سخت یا غیرممکن باشد. به همین دلیل داشتن دانش کافی در خصوص مدیریت و ویرایش قالب‌های باکیفیت اهمیت زیادی دارد.

به‌این‌ترتیب می‌توانید وب‌سایتتان را در مسیری طراحی کنید که به‌راحتی و با سرعت پشتیبانی و مدیریت شود. ما در این دوره آموزشی امکان ویرایش کردن قالب‌ها را به شما آموزش می‌دهیم؛ و به‌راحتی می‌توانید قالب خود را همان‌گونه که می‌خواهید تغییر دهید و یا ویرایش کنید.

مراحل دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس

کاربردپذیری در طراحی سایت به معنای استفاده آسان از سایت و راهنمای آن است، تا کاربران بتوانند با سایت تعامل برقرار کنند و به‌راحتی بتوانند در صفحات سایت جستجو کنند. یکی از مهم‌ترین عوامل در طراحی سایت بهینه‌سازی آن است. طراحان حرفه‌ای با طراحی و پیاده‌سازی ساختار و نقشه مناسب برای سایت، سایت را برای کاربران بهینه‌سازی می‌کنند. یکی دیگر از عناصر مهم در طراحی وب‌سایت خوانایی سایت است. در طراحی‌ها باید از رنگ و فونت‌های مناسب در متن و پس‌زمینه استفاده شود تا متن‌ها به‌راحتی قابل مشاهده باشند.

 

خرید دوره طراحی سایت ورد پرس 

پکیج طراحی قالب وردپرس

امیر عباس رحیمی روانشناس و  مشاور دیجیتال مارکتینگ،به‌طورکلی مفاهیم موردنیاز برای طراحی وب‌سایت را توضیح می‌دهیم. مفاهیم اولیه HTML و CSS و همچنین توضیحاتی در رابطه با فتوشاپ و طراحی سایت قبل از کد نویسی را برای شما توضیح خواهیم داد. شما می‌توانید قالب HTML خود را طراحی کنید. Hyper Text Markup Language به معنی زبان نشانه‌گذاری فوق متن است. زبان استاندارد طراحی صفحات وب CSS یا Cascade Style Sheets زبانی است که توسط آن قادر خواهید بود؛ تا استایل طراحی صفحات وب‌سایت خود را یک بار تعریف، و در صفحات موردنیازتان اعمال کنید. اضافه کردن فروشگاه به سایت هم یکی دیگر از سرفصل‌های بحث‌برانگیز این دوره است!

روند آموزش طراحی قالب وردپرس

 

از طراحی سایت در فتوشاپ تا برنامه نویسی تحت وب

شما در این دوره آموزشی،طراحی سایت ورد پرس ،یک پروژه را از ۰ تا ۱۰۰ یعنی از یک سند خالی در فتوشاپ تا یک قالب در وردپرس، طبق مراحل طراحی قالب اختصاصی (مراحلی که در بالا آورده شد) انجام می‌دهید؛ و در جریان تمام مراحل و حتی مشکلات احتمالی قرار می‌گیرید. و در آخر اضافه کنیم که اگر زمان و حوصله‌ی تمرین کردن را دارید و پیگیر این هستید که طراح وب شوید ما این آموزش را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

چرا طراحی سایت را از فتوشاپ شروع می‌کنیم؟

فتوشاپ بهترین نرم‌افزار طراحی ۲ بعدی در دنیا است که توسط شرکت معروف Adobe ساخته‌شده؛ و قابلیت‌های بارزتری نسبت به سایر نرم‌افزارهای طراحی دارد. که به چند مورد از آن اشاره می‌کنیم: امکان جداسازی Header و Footer، سایر اجزا را جدا از هم نگه می‌دارد و همچنین اگر مشتری بخواهد تغییری ایجاد کند فقط در همان قسمت اعمال می‌شود.

همچنین وجود ابزارهایی که به صرفه‌جویی در زمان کمک می‌کند. فرمت‌های مختلف برای خروجی گرفتن مانند gif،png،jpg،SVG و دیگر فرمت‌ها وجود دارد. در فتوشاپ می‌توانیم طرح را کامل ببینیم و بعد از تأیید نهایی کارفرما شروع به برنامه‌نویسی می‌کنیم؛ که زمان کم‌تری نسبت به برنامه‌نویسی صرف می‌شود. همچنین فرصت مناسبی است برای اینکه از وضعیت طراحی خود قبل از برنامه‌نویسی باخبر می‌شویم. علاوه بر این امکان تغییرات قبل از شروع برنامه‌نویسی نیز وجود دارد.

ووکامرس چیست؟

افزونه‌ای رایگان برای طراحی فروشگاه اینترنتی در وردپرس، که به دلیل پشتیبانی گسترده از افزونه‌ها و ترکیب با وردپرس بسیاری از وب‌سایت‌ها از آن برای اضافه کردن امکانات فروشگاهی استفاده می‌کنند.

امکانات پیش‌فرض ووکامرس تمامی نیازهای کلی برای ایجاد یک فروشگاه برای فروش فیزیکی یا فروش فایل‌ها و محتواهای دیجیتالی را فراهم می‌کند. امکانات بسیاری نیز با استفاده از افزونه‌های رایگان و تجاری که برای این سیستم توسعه پیداکرده است، به آن افزوده می‌شوند.

طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس یکی مناسب‌ترین گزینه‌ها در بیشتر موارد به شمار می‌رود. به دلیل اینکه ووکامرس بر روی وردپرس پیاده‌سازی شده است؛ در اختیار داشتن امکانات ووکامرس و وردپرس در کنار هم، مزیتی غیرقابل‌چشم‌پوشی به شمار می‌رود. طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس بهینه، کارآمد، مقرون‌به‌صرفه و پشتیبانی‌کننده از تجارت و کسب‌وکار آنلاین شما به‌حساب می‌آید.

ووکامرس افزونه‌های بسیار زیادی برای سفارشی کردن و افزودن امکانات جدید به فروشگاه شما در اختیارتان قرار می‌دهد. افزونه‌هایی برای مدیریت مشتریان، راه‌اندازی بازاریابی در فروشگاه، آمار فروشگاه و …

چرا طراحی سایت با برنامه نویسی؟

برنامه‌نویسی وب‌سایت در طراحی وب‌سایت، مجموعه کدها و اسکریپت‌ها و ماژول‌ها و ابزاری که در طراحی وب‌سایت از آن توسط طراح سایت استفاده می‌شود است. این کدها می‌توانند کدهای آماده باشند یا توسط خود طراح نوشته شود. این کدها باید در قالبی خاص که قرارگیری این قالب نیز دارای کدهای خاص است نوشته شوند؛ تا ظاهر سایت ما آراسته و شکیل باشد.

با استفاده از برنامه‌نویسی می‌توانیم به طرح دلخواه خود و یا سفارش‌دهنده برسیم. تهیه یک طرح کلی از وب‌سایت و تطبیق آن با اصول علمی هدایت کاربر (UX)، طراحی قسمت گرافیکی سایت (UI) توسط طراح، تبدیل صفحات طراحی‌شده به HTML,CSS و تبدیل به قالب وردپرس مطابق نیاز مشتری را می‌توان از مراحل کلی طراحی سایت با برنامه‌نویسی عنوان کرد.

این دوره برای چه افرادی مناسب نیست؟

  • کسانی که به کسب درآمد از اینترنت اعتقادی ندارند.
  • کسانی که دوست دارند هزینه‌های گزافی بابت طراحی قالبشان یا ایجاد یک سفارشی‌سازی جزئی در قالبشان، پرداخت کنند.
  • کسانی که فکر می‌کنند نمی‌توانند خود طراح سایت حرفه‌ای شوند و سایت خودشان را طراحی کنند.
  • آن دسته از افرادی که خود را در امر یادگیری باور ندارند.

این دوره برای چه افرادی مناسب است؟

  • افرادی که دوست دارند از طریق طراحی سایت کسب درآمد کنند.
  • کسانی که به کسب درآمد از اینترنت اعتقادی دارند و می‌خواهند سایت خودشان را حرفه‌ای بسازند.
  • کسانی که می‌خواهند ایده‌های کسب و کار خود را ارزیابی کنند.
  • کسانی که ایده‌های لازم برای کسب‌وکار اینترنتی خود را اجرا می‌کنند.
  • آن دسته از افرادی که به دنبال اجرای کسب و کارهای خود هستند.
  • افرادی که برای یادگیری خود ارزش قائلند.

 

 

همین الان  برای خرید  دوره طراحی سایت با وردپرس اقدام کنید 

  • ۹۹/۰۱/۱۴
  • مشاوره بازاریابی و برندینگ در روانشناسی| بازار یابی درحوزه روانشناسی و پزشکی

آموزش جامع ورد پرس

آموزش ورد پرس

امیر عباس رحیمی مشاور دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت بدون کد نویسی

نظرات (۱)

سلام ، بلاگ جالب و پر محتوایی دارین :)

 

اگر تمایل داشتین از بلاگ عسل تکسو دیدن نمایید .

 

شاد ، سلامت و موفق باشین :)

پاسخ:
ممنونم دوست عزیز 
حتما 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.