13 نوع شیوه تولید محتوا :: مشاوره دیجیتال مارکتینگ | برند سازی در حوزه سلامت

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | برند سازی در حوزه سلامت

امیر عباس رحیمی |مشاور دیجیتال مارکتینگ| برند سازی در روانشناسی و پزشکی

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | برند سازی در حوزه سلامت

امیر عباس رحیمی |مشاور دیجیتال مارکتینگ| برند سازی در روانشناسی و پزشکی

صاحبان کسب و کار در هرزمینه ای ،با استفاده از دیجیتال مارکتیگ برمبنای متد وشیوه های علمی روز دنیا می توانید به توسعه کسب و کارها ، کسب جایگاه بهتر و حضور پررنگ تر در بازار نسبت به رقبا ،دریافت سهم ذهن بالاتری از مشتریان وتقویت برند با هدف گذاری و تدوین استراتژی به صورت کاملا موثر دست یافت . قدم اول برای یافتن راه کاری قابل اعتماد جهت افزایش بازدهی اقتصادی شرکت شما دریافت خدمات مشاوره کسب و کار می باشد.

شما می توانید برای موفقیت در این مسیرحضور مشاور دیجیتال مارکتینگ را در کنار خود حس کنید .
فقط با یک تماس به :
مشاوره دیجیتال مارکتینگ:
امیر عباس رحیمی
کارشناس ارشد روانشناسی و مشاور دیجیتال مارکتینگ

شماره تماس:

09190742124

راه های دیگر تماس با امیر عباس رحیمی

www.myss.ir/ravanmarket

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

 بهمنظور آشنایی کاربران  محترم سایت روان مارکت ،14 نوع انواع محتوا در این سایت معرفی کردیم  امیدواریم مورد استفاده  کاربران محترم قرار گیرد .

ما 4 نوع محتوا داریم:

  1. متن:
    وبلاگ،وبلاگ مهمان،کتاب الکترونیک و . . .
  2. تصویر
    عکس،اینفوگرافیک،جدول/چارت و . . .
  3. صوت
    فایل صوتی،پادکست و . . .
  4. ویدئو
    فیلم آموزشی،وبینار و . . .

توجه روان مارکت پیشنهاد می کند به منظور سلایق متفاوت در بین مخاطبین سایت  و کسب وکار خود یک نوع محتوا را  به شیوه های گوناگون تولید نمایید .

یعنی شما می توانیدیک فایل  ویدئو رو به صورت متن در آورید و وبلاگش کنین و صدای همون ویدئو رو به عنوان فایل صوتی در اختیار مخاطبان خود قرار دهید تا همه ی کاربران و مخاطبان حوزه خودتون رو پوشش دهید.

1خلاصه محتوا:

اگر شما خلاصه محتواهای طولانی را  در اختیار کاربران سایت  درآورید  بسیار عالی است .

در اینترنت اکثر افراد حوصله خوندن محتوا طولانی رو ندارند و دنبال محتوا کوتاه هستند

که به راحتی می توانید به وسیله وسیله خلاصه محتوا رضایت کاربران را جذب کنید .

2بررسی ابزاری:

ابزار های مرتبط با محصول یا خدمات خودتون رو مورد بررسی قرار دهید . مثلا در جوزه  روان شناسی در هر بار یکی از آزمون ها را  به  طور کامل  بررسی و توضیح دهید .بسیاری از افراد هستند که نیاز به این  محتواهاا دارند یا  این محتوا   و فایل را در اختیار ندارند ویا  فرصت  پیدا نمودن از لابلای کتاب های مختلف را ندارند. واین کار شما  فرصت  بسیار خوبی است که  به آن محتوا دست یابند .

3پرسش و پاسخ :

یکی از کارهای خوبی که می توانید در سایت  انجام دهید راه اندازی تالار گفتگو و یا انجمن  است .با راه اندزای این بخش  وپاسخ به مخاطبان  می توانید باعث جلب رضایت  کاربران  هدفمند در سایت  شودید.

4)راهنما:

ییکی از محتواهای بسیار خوبی  که در عرصه وب سایت می توانید تولید کنید  تهیه  مقالات  در زمنیه  راهنمایی خدمات ،محصول و .. است خیلی از کاربران در سایت به دنبال راهنمای استفاده هستند .

مثلا ٌ راهنمای راه  اندازی وب سایت روانشناسی

راهنمای برگزاری کارگاه

 راهنمای ثبت نام  در انجمن روانشناسی

راهنمای راه اندازی پیج اینستا گرامی 

 

5)مصاحبه:

مصاحبه نمودن  نیز  موضوع خوبی برای تولید محتوا است . یک محتوای پر استقبال که در تلویزیون ها خیلی ازش استفاده می شود.

شما می توانید با فردی که تو حوزه کاری شما خیلی معروف هست مصاحبه حضوری یا تلفنی داشته باشید

و حتی به فرمت متن هم منتشر کنید .

روان مارکتپیشنهاد می کند :4 تکنیک روانشناسی در تبلیغات  

  :6 و 7)اینفوگرافیک و لیست:

اصولاٌ محتواهایی که اطلاعات رو سریع انتقال میدهند  زیاد مورد استقبال قرار می گیرد

اینکه یک محتوا رو به صورت اینفوگرافیک یا لیست در بیارین اطلاعات خیلی راحت تر  منتقل می شوند

خیلی مخاطبا این نمونه محتوا رو ترجیح میدهند.

8 و 9)پاورپوینت و world:

این 2 فرمت هم به تازگی خیلی مورد استقبال قرار گرفته است .

که با اشتراک گذاشتن در سایت اسلایدشر می توانید کاربران زیادی به دست بیاورید .

10)نقل قول:

محتوایی که می توانید در شبکه های اجتماعی از آنها  استفاده کنین نقل قول ها هست. صحبت های افراد موفق در حوزه خودتون رو به صورت نقل قول در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید .

11)تحقیقات:

تحقیق کردن در مورد یک موضوع و ارائه تحقیقات به اعتبار شما و اینکه شما در حوزه خودتون متخصص هستین کمک بسیار زیادی می کند .

12)پیش بینی:

این محتوا رو زمانی می توانید ارائه کنید که در حوزه کاری تان  متخصص باشید.

13)جدول/چارت:

این محتوا هم مثل اینفوگرافیک هست

اطلاعات رو خیلی سریع به مخاطب ها می رساند  که خیلی مورد استقبال قرار می گیرد.

  

  • ۹۸/۰۸/۱۵
  • مشاوره بازاریابی و برندینگ در روانشناسی| بازار یابی درحوزه روانشناسی و پزشکی

آنالیز سایت روانشناسی

برند سازی روانشناسی

تبلیغ کارگاه

تبیلغات روانشناسی

تولید محتوای روانشناسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.