این روش از بازاریابی در دیجیتال مارکتینگ بیشتر برای کسب وکارهای نوپااستفاده نمی شود.
بازاریابی پارتیزانی یا بازاریابی چریکی که در زبان انگلیسی به نام گوریلا مارکتینگ (Guerrilla Marketing) شناخته میشود، یک استراتژی و تکنیک تبلیغاتی نامتعارف است که سعی میکند با حداقل هزینه مالی، بیشترین بازخورد را داشته باشد. اما چقدر کم هزینه؟ خب، آنقدری کم هزینه که در ادبیاتِ مدیریت بازاریابی، از بازاریابی چریکی به عنوان بازاریابی بدون هزینه (مالی) نیز نام برده میشود. چرا؟ چون از شما دعوت میکند که وقت، انرژی و (به خصوص) تخیل خود را صرف تبلیغات کنید و فقط با پول به دنبال جذب مخاطب نباشید.
به عبارتی در بازار یابی چریکی دراین کسب وکارها نیاز نیست که هزینه بالایی برای جذب مشتریان جدید انجام داد.دراین روش بجای جذب مشتریان جدید از مشتریان فعلی کسب درآمد می کنید.ازطریق مشتریان فعلی می توانید مشتریان جدیدی را بدست آورید.تبلیغات چریکی را تبلیغ ویروسی هم می گویند چراکه پیام فروش وبازاریابی از مشتریان به مشتریان دیگر ارسال می شود.
برای دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ عبارت روان مارکت را به شماره 09190742124 ارسال فرمایید .
- ۹۸/۰۸/۲۲
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.