بازاریابی محتوا با کمک روانشناسی شخصیت خریداران :: مشاوره دیجیتال مارکتینگ | برند سازی در حوزه سلامت

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | برند سازی در حوزه سلامت

امیر عباس رحیمی |مشاور دیجیتال مارکتینگ| برند سازی در روانشناسی و پزشکی

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | برند سازی در حوزه سلامت

امیر عباس رحیمی |مشاور دیجیتال مارکتینگ| برند سازی در روانشناسی و پزشکی

صاحبان کسب و کار در هرزمینه ای ،با استفاده از دیجیتال مارکتیگ برمبنای متد وشیوه های علمی روز دنیا می توانید به توسعه کسب و کارها ، کسب جایگاه بهتر و حضور پررنگ تر در بازار نسبت به رقبا ،دریافت سهم ذهن بالاتری از مشتریان وتقویت برند با هدف گذاری و تدوین استراتژی به صورت کاملا موثر دست یافت . قدم اول برای یافتن راه کاری قابل اعتماد جهت افزایش بازدهی اقتصادی شرکت شما دریافت خدمات مشاوره کسب و کار می باشد.

شما می توانید برای موفقیت در این مسیرحضور مشاور دیجیتال مارکتینگ را در کنار خود حس کنید .
فقط با یک تماس به :
مشاوره دیجیتال مارکتینگ:
امیر عباس رحیمی
کارشناس ارشد روانشناسی و مشاور دیجیتال مارکتینگ

شماره تماس:

09190742124

راه های دیگر تماس با امیر عباس رحیمی

www.myss.ir/ravanmarket

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

یک الگو ساده 5مرحله‌ای برای استفاده از روان شناسی شخصیت خریداران در بازاریابی محتوا به شرح زیر می‌باشد؛

1-مساله چیست؟

اگر دلیل بی‌خوابی شبانه مردم را توضیح دهید و برای آن راه حلی ارائه کنید، می‌توانید نظرشان را به خود جلب نمایید. اگر شما محتوای خود را براساس دردهای یک شخص به نگارش در آورید و راه حل‌های منطقی برای چالش‌های آن‌ها ارائه دهید می‌توانید آن‌ها را در مسیر خرید ازکسب و کار وشرکت‌تان قرار دهید.

انسان‌ها موجودات عاطفی هستند و آمیگدال آن‌ها (که احساسات را تنظیم می‌کند، معروف به “مغز مارمولک”)، یک تصمیم فوری اولیه را بر اساس ر غریزه بدوی می‌گیرد. دانشجویی با بودجه کم، گوشی آیفون جدید را مشاهده می‌کند و مغز مارمولک فوراً می‌گوید “الان اون رو بخر”، سپس قسمت منطقی مغز شخص به سرعت به دنبال دلیل می‌رود تا توجیه کند چرا باید آن را بخرد. اکثر کمپین‌های تبلیغاتی با این حرکت عاطفی تجارت می‌کنند.

مدیر یک بخش از شرکت را در نظر بگیرید که با تیم زیرمجموعه خود مشکل دارد و این را خطری برای پست خود فرض می‌کند. این مدیر مقاله‌ای را با عنوان ” چگونه تیم خود را بهتر مدیریت کنیم” در اینترنت می‌یابد. اگر در مقاله، ابزاری ارائه شود که بتواند به او در رفع مشکل کمک کند، بذر کاشته می‌شود. او اکنون یک متحد دارد که می‌تواند به او کمک کند.

مردم نمی‌خواهند کالایی را صرف داشتن آن خریداری کنند. آ‌‌ن‌ها می‌خواهند راه حلی برای مشکلات خود بخرند (یا می‌خواهند حس بهتری پیدا کنند). به قول آنتونی رابینز؛ “مردم کالا نمی‌خرند، آن‌ها احساسات می‌خرند.”

مردم به خاطر بیمه، بیمه نمی‌خرند. آن‌ها احساس امنیت و اطمینان را می‌خرند. آن‌ها قهوه می‌خرند تا احساس کنند زنده و پر نشاط هستند. مردم ماشین گران قیمت جدید می‌خرند تا احساس مهم بودن و برتر بودن را نسبت به همسایه و فامیل داشته باشند.

اگر بتوانید شخصیت انسان‌ها را به گونه‌ای درک کنید که بدانید نیازها و محرک‌های آن‌ها چیست، می‌توانید به آن‌ها احساسی ارائه دهید که نیازهای آن‌ها را مورد تأکید قرار می‌دهد. سپس از طریق مطالب خود ارتباط قدرتمندی با مردم برقرار خواهید کرد.

دریافت

2-به زبان آن‌ها صحبت کنید

پس از آگاهی از شخصیت مخاطب خود، برای تأیید ارتباط و درگیر کردن آن‌ها، لازم است که به زبان آن‌ها صحبت کنید. دو دلیل برای این کار وجود دارد:

  • اعتمادسازی
  • کم کردن حواشی

لحن‌های مختلفی که در طول روز استفاده می‌کنید را در نظر بگیرید؛ نحوه صحبت با خانواده، نحوه صحبت با دوستان، نحوه صحبت با افرادی که کار می‌کنید و… . شما با همان لحن غیررسمی و صمیمی که با همسرتان حرف می‌زنید با رئیس خود صحبت نخواهید کرد.

مردم به طور طبیعی به گروه‌های همفکر تقسیم می‌شوند. با درک واقعی شخصیت مخاطبان و این که چه چیزی باعث ایجاد انگیزه در آن‌ها می‌شود، می‌توانید با آن‌ها به شکلی صحبت کنید که ارتباط مؤثر برقرار کرده و ایشان را جذب برند خود کنید.

روان مارکت پیشنهاد می  کند این مقاله را بخوانید:

12 دلیل مهم  برای طراحی سایت 

 

3-سئوالات درست مطرح کنید

بازاریابی محتوا مبتنی بر پاسخ‌گویی به سؤال مناسب در زمان مناسب است. و این سوال از ذهن خواننده شما نشأت می‌گیرد، و شامل افکار، خواسته‌ها و نگرانی‌های آن‌ها می‌باشد. شرکتی که بازاریابی محتوای خود را براساس خواسته‌های مخاطبان تعریف ننماید مانند شخصی بی نزاکت در یک مهمانی است که بی وقفه خودستایی می‌کند.

4-زمان مناسب را شناسایی کنید

بررسی کنید که مخاطبان در چه مرحله‌ای از گشت و گذار در وب سایت‌تان سئوالات خود را خواهند پرسید تا بتوانید با پرسش مناسب در آن مرحله حاضر باشید.

5-مکان مناسب را شناسایی کنید

بررسی کنید که در چه نقطه‌ای از وب سایت‌تان حضور می‌یابند تا شما با محتوای خود نظر آن‌ها را جلب کنید.

 

اگر شما هم نیاز به  خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ دارید با مادر ارتباط باشید 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.