ستاد ساماندهی چیست؟ :: مشاوره دیجیتال مارکتینگ | برند سازی در حوزه سلامت

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | برند سازی در حوزه سلامت

امیر عباس رحیمی |مشاور دیجیتال مارکتینگ| برند سازی در روانشناسی و پزشکی

مشاوره دیجیتال مارکتینگ | برند سازی در حوزه سلامت

امیر عباس رحیمی |مشاور دیجیتال مارکتینگ| برند سازی در روانشناسی و پزشکی

صاحبان کسب و کار در هرزمینه ای ،با استفاده از دیجیتال مارکتیگ برمبنای متد وشیوه های علمی روز دنیا می توانید به توسعه کسب و کارها ، کسب جایگاه بهتر و حضور پررنگ تر در بازار نسبت به رقبا ،دریافت سهم ذهن بالاتری از مشتریان وتقویت برند با هدف گذاری و تدوین استراتژی به صورت کاملا موثر دست یافت . قدم اول برای یافتن راه کاری قابل اعتماد جهت افزایش بازدهی اقتصادی شرکت شما دریافت خدمات مشاوره کسب و کار می باشد.

شما می توانید برای موفقیت در این مسیرحضور مشاور دیجیتال مارکتینگ را در کنار خود حس کنید .
فقط با یک تماس به :
مشاوره دیجیتال مارکتینگ:
امیر عباس رحیمی
کارشناس ارشد روانشناسی و مشاور دیجیتال مارکتینگ

شماره تماس:

09190742124

راه های دیگر تماس با امیر عباس رحیمی

www.myss.ir/ravanmarket

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی به عنوان مرجع احراز هویت  و شناسایی مدیران تمام پایگاه‌های اینترنتی بوده و وابسته به  مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

 

تمامی اطلاعات ثبت شده سایت‌ها در این ستاد در کارگروه تعیین محتوای مجرمانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. طبق آخرین اطلاعیه در صورتی‌که مشخصات مدیر یک سایت در ساماندهی ثبت شده باشد، چنانچه وی در اسرع وقت نسبت به حذف محتوای اعلام شده از طرف ستاد، اقدام نماید، سایت او فیلتر نخواهد شد

.نماد اعتماد

چرا باید دراین ستاد سایت خود را ثبت کنیم؟

با توجه به این که در سامانه جدید ستاد ساماندهی به کاربران احراز هویت شده یک لوگو اعطاء می‌شود، نمایش این لوگو در وب‌سایت شما باعث اعتمادسازی بیشتر برای کاربران خواهد شد. البته تا زمان درج این مطلب ثبت مشخصات سایت در این ستاد الزامی است، اما دریافت و نمایش لوگو الزامی نیست. اگر چه هنوز وب‌سایت‌هایی وجو دارد که در این ستاد ثبت‌ نشده‌اند، طبق اطلاعیه‌های این ستاد بزودی همه آنها ملزم به ثبت مشخصات خود خواهند شد.

انواع لوگو ستاد ساماندهی

نشان ستاد ساماندهی به دو صورت موقت و دائم صادر می‌شود. نشان موقت زمانی صادر می‌شود که متقاضی تعهدنامه الکترونیک موجود در سایت ستاد را پر کرده باشد و احراز هویت صورت گرفته اما هنوز صلاحیت متقاضی برای انجام این فعالیت در دست بررسی است. نشان موقت سه‌ماه اعتبار دارد و پس تأیید صلاحیت به نشان دائم تغییر پیدا خواهد کرد. نشان دائم به متقاضیانی که صلاحیت آنها احراز شده باشد تعلق می‌گیرد و مدت زمان اعتبار آن شش ماه است.

شرایط دریافت نشان دائم ستاد ساماندهی

برای دریافت نشان دائم حتما باید هویت متقاضی این فعالیت احراز شده باشد که این‌ تأییدیه با تطابق کد ملی متقاضی از سامانه ثبت احوال، توسط ستاد ساماندهی صورت می‌گیرد. همچنین حدود فعالیت سایت مورد تقاضا نباید با اساسنامه شرکت یا حیطه فعالیت متقاضی مغایرت داشته باشد که این برسی مغایرت توسط کارشناسان ستاد انجام خواهد شد.

چه سایت هایی باید  در ستاد ساماندهی ثبت شوند؟

تمامی سایت‌های فعال ایرانی صرف‌نظر از نوع و موضوع فعالیت اعم از تجاری، شرکتی، شخصی، فرهنگی یا دولتی ملزم به ثبت مشخصات خود در این سامانه هستند و از لحاظ نوع و موضوع فعالیت تفاوت خاصی بین آنها وجود ندارد. لازم به تذکر است که نشان ستاد ساماندهی با نماد اعتماد الکترونیک متفاوت است. برای سایت‌هایی که فعالیت تجاری ندارند نیازی به دریافت نماد اعتماد الکترونیک نیست.

در سامانه جدید باید ثبت‌نام کرد یا قدیم؟

در صفحه اول ستاد ساماندهی با دو بخش متفاوت سامانه جدید و سامانه قدیم مواجه خواهید شد. اگر قبلا در این ستاد ثبت‌نام کرده‌اید لازم است مجددا در سامانه جدید ثبت‌نام کرده و مشخصات خودتان را تکمیل کنید و اگر اولین بار است که ثبت‌نام می‌کنید نیازی به ثبت نام در سامانه قدیم نیست و فقط در سامانه جدید ثبت‌نام کنید.

اگر شما هم  نیاز به  راه  اندازی سایت  دارید ،با یک تماس کنار شما هستیم .

09190742124

  • ۹۸/۰۸/۰۵
  • مشاوره بازاریابی و برندینگ در روانشناسی| بازار یابی درحوزه روانشناسی و پزشکی

برندینگ روانشناسی

ستاد ساماندهی

مشاوه دیجیتال مارکتینگ

نماد اعتماد

پایگاه های اینترنتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.